Haven
2007.07.04. 09:29
Haven Kampny: 1. A Kirlyn
Clok: - Gyjts ssze 100 parasztot - Gyjts ssze 25 gyalogost - Foglald el a helyrsget (ksbb a kldets folyamn) - Izabellnak letben kell maradnia Tovbbvihet: - Izabella (max szint: 5) Trkp: haven1
Vgigjtszs:
A Haven kampny els plyja oktat plyaknt szolgl. Akr jtszottl korbban a Heroes-al akr nem, vgig kell jtszanod a kldetst, mert csak gy juthatsz tovbb a msodik plyra. Izabella a plya szaknyugati sarkbl indul 3 gyalogos s egy fegyvernk ksretben. Nincs idlimit, gy nyugodtan felfedezheted a terletet. Radsul ez egy nagyon j alkalom arra, hogy megbartkozz a kameramozgatsi lehetsgekkel. A bal egrgomb a hsmozgatsra s kijellsekre hasznlatos, mint az sszes tbbi Heroes jtkban. Az egrgrgvel fel s le lehet zoomolni (tvoltani s kzelteni). A jobb egrgomb pedig a kamera forgatsra szolgl. Br ez a funkci igen hasznos lehet a klnbz objektumok megtallsban, nagyon zavarhatja a tjkozdst. Ha problmd addna a helyes irny tekintetben, a kistrkpen (a kperny balals sarkban) nzd meg a fehr tglalap pozcijt. Itt visszahozhatod a kamert az eredeti pozciba. Azon jtkosok, akiknek ez az jts knyelmetlen, szaknak fordtva a kamert ugyangy hasznlhatjk, mint az elz Heroes-okban. Ahhoz, hogy a scrollozst minimalizljuk, szksges, hogy az egrrel egytt prbljuk bal kzzel hasznlni a nyl (kurzor) gombokat, mialatt jobb kzzel klikkelgetnk. Ahhoz, hogy Izabellra visszavigyk a kamert, a kperny aljn kattintsunk a portrjra. A kamera nzszge ekkor nem vltozik. A space (szkz) billentyvel a hsnek kiadhatjuk a parancsot a mozgsra, ha mr meg van adva egy ticl. Bnjunk vatosan az enter billentyvel, mivel ez a kr vge parancs. A kt billentyt egyszerre hasznlva nagy tvolsgokat tehetnk meg az egr hasznlata nlkl. Amikor Izabella mozgsa kzben szreveszel valami rdekeset, jobb klikkel brmikor megllthatod, s esetleg j parancsot kiadva elkldheted egy msik irnyba.
Az erd res, szval kvesd az utat dlkelet fel, amg nem tallkozol egy csapat paraszttal. A 7 paraszt nagylelken felajnlja, hogy csatlakozik hozzd, amit fogadj el. Az ton lejjebb tallunk nmi nyersanyagot s aranyat, plusz jobb oldalon mg egy keveset. Ksbb ez a pnz seregek vsrlsra lesz felhasznlva, szval szedj fel mindent amit lehet. A zszlnl morlt s mozgs bonuszt kaphatsz, ami ezen a plyn nem tl fontos. A Parasztkunyhnl egy csapat gyalogos csatlakozik hozzd, de a kunyhban ne felejtsd el megvenni a parasztokat. Dlen van egy laktanya, ahol 10 tovbbi gyalogost sorozhatsz be. Most mr az els clt tbb mint 50%-ban teljestetted. Lovagolj tovbb az ton, szedegesd a seregeket s a nyersanyagokat, addig, amg nem tallkozol nhny paraszttal, akik egy kis tvezet animcit indtanak el. Most lesz az els csatd. Csatban a helyes kameralls megtallsa nyilvnvalan knnyebb, mint a kalandtrkpen, szval addig mozgasd a nzetet, amg meg nem tallod a neked tetszt. Alaprtelmezsben a kamera magasan van, s minden egysg nagyon kicsi. A nyl billentykkel s az egrgrgvel rkzelthetsz a hsdre, br csata kzben ennek nem sok rtelme van, jobb, ha az egsz harcteret tltod.
sszefoglals a csatatren hasznlhat parancsokrl: - Automatikus harc (A, V): Ha knny gyzelemnek nzel elbe, akkor megengedheted a gpnek, hogy vvja meg a csatt helyetted. Ez a lehetsg az els kampnyplyn nem hasznlhat. - Varzsls (C, S): Ezzel megnyithatod a varzsknyvedet, s varzsolhatsz. Jelenleg Izabella mg nem ismer egy varzslatot sem, gy ennek a hasznlatval vrnod kell egy kicsit. - Visszavonuls (?): Lehetv teszi, hogy elmeneklj a csatbl. Most mg ez a funkci sem hasznlhat. - Vdekezs (D, Szkz): Lehetv teszi, hogy egy egysg kimaradjon egy krbl s kzben vdekezsi bnuszt kapjon. - Vrakozs (W): Ezzel az opcival ksleltetheted az egysged akcijt, hogy ksbb, a tbbiek utn kvetkezzen. Vdekezs bnuszt nem kap.
Addig vdekezz a seregeddel, amg a parasztok 3 meznyire nem rnek. Kzben minden adand alkalommal tmadj Izabellval, majd az egysgeiddel fejezd be a munkt. Ez egy nagyon egyszer csata, szval nem szabadna semmilyen vesztesget szenvedned.
Az utat kvetve folytasd tovbb a sereg s nyersanyaggyjtst. A szlmalom nem igazn hasznos ezen a plyn, de ha mr itt van, mirt ne foglalnnk el? A szlmalmot elhagyva vlaszthatsz, hogy vagy tovbbmsz az ton kelet fel, vagy szaknak fordulsz. szak fel tovbbi lnytoborz helyek s nhny gyenge egysg vr, ahol gyakorolhatod a csatt, majd visszatrhetsz a ftra. Albb nhny tancsot olvashatsz, a csatkat illeten. - A kampnyok jtszsakor ajnlatos minl tbb csatt megvvni, hogy a hsd tbb tapasztalati pontot szerezhessen, fejldjn. - A legtbb lny egy krben csak egyszer t vissza. Prbljuk meg ugyanazt az egysget egy krn bell tbbszr tbb egysggel tmadni, hogy minimalizljuk a visszatsek okozta vesztesget. Elszr prbljunk egy kemnyebb egysggel tmadni (mint pl. a pnclos) akit nem igazn hat meg ha visszatnek neki, majd utna a srlkenyebb egysgekkel (pl. paraszt). Ers ellenfl ellen pp ennek a fordtottjt rdemes tenni, egy gyenge, kis ltszm egysggel kell megtni, amirt nem kr, aztn jhetnek az ersebbek, akiknek mr gysem tnek vissza. - Ha az ellenfl nem lvs egysg, vrj rjuk a sajt trfeleden, s vdekezz, kzben gyengtsd a legnagyobb csapatot Izabella specilis tmadsval.
Amikor elred s legyzd a zombi csapatot, Izabella szintet lp. Elszr valamelyik (a gp ltal kivlasztott) elsdleges kpessge n meg. Ezutn kivlaszthatsz egy msodlagos kpzettsget, vagy egy kpessget. Szintlps utn htra van mg pr tovbbi gyalogos, akiket prblj vesztesg nlkl megverni. A Tndrkr (Faerie Ring) s az tjelz megltogatsa nem ktelez (opcionlis). Visszafel a fton tovbbi zombikkal kell megkzdened, akik mellett nmi aranyat s kincsesldt tallhatsz. A lda, vltoz mennyisg aranyat tartalmaz, amit vagy felvehetsz, vagy tapasztalati pontokk konvertlhatsz. Az arany vagy tapasztalati pont vlasztsnak krdse akr egy egsz cikk tmja lehetne: egy szl trkpen az arany hasznosabb lehet, mg a tapasztalati pont (tovbbiakban: TP) a kampnyokban lehet kifizetd, ahol a fkusz a fhsn van. Ezen a plyn tbb aranyad van, mint amennyi szksges, ezrt vlaszd a TP-t.
Tovbbra is kvesd az utat, amg nem tallkozol az utols csapat utnptlssal. A kampny vgclja j feladattal egszl ki, nyomd meg az 'O' billentyt, hogy megnzd. Az utols teendnk elfoglalni a kistrkp aljn lv helyrsget, amit egy nagyobb sereg vdelmez, szval vatosnak kell lenned. A 26 gyalogos a legveszlyesebb ellenfl, szval aprtsuk ket Izabellval, amg kzel nem rnek.
Haven Kampny: 2. Lzads
Clok: - Foglald el Strongbow-t egy hten bell - Gyjts ssze 100 jszt - Foglald el Ashwoodot - Izabellnak letben kell maradnia Tovbbvihet: - Izabella (max szint: 12) Kezd bnuszok:: - 900 arany - 10 Gyalogos - 45 Paraszt Trkp: haven2
Vgigjtszs:
Szerintem a 10 db gyalogos a leghasznlhatbb vlaszthat bonusz, a pnzzel nem lesz problma. Fontos megemlteni, hogy mikzben szmos dolog van, amit a plyn megtehetsz, csak pr dolog van kzttk, ami igazn hasznos. Izabella a harmadik plyra nem vihet t sem segdhst, sem varzstrgyat vagy sereget, s a szintlpsek szma is le van korltozva. pp ezrt nem ajnlott a trkp teljes felfedezsvel s kitiszttsval foglalkozni. Ez a lers megmutatja azokat a kulcsfontossg helyeket, amik tnylegesen hasznosak Izabella fejldshez.
Els lpsben el kell foglalnod Strongbow vrost, mghozz egy hten bell! Szerencsre a vros elg kzel van a kezd pozcidhoz, gy nem kell aggdni. Az els nap menj el az t jobb oldaln lv toronyig, s az itt llomsoz 12 jszt sorozd be a seregedbe. Menj vissza a ftra s tmadd meg az utat elzr csontvzakat. Az egyszer csontik gyorsan be fogjk ltni, hogy ez bizony nem az csatjuk, viszont a csontvz jszok okozhatnak nmi sebzst. Szedd le ket gyorsan Izabellval s az jszaiddal. A csata vgeztvel vedd fel a fldn hever ngylevel lhert, ami a tovbbiakban a szerencsdet fogja nvelni.
Tipp: A csata taktikai fzisban elemezd a csatamezt. Egy j helyen lv akadlyt kihasznlva slyos vesztesgektl kmlheted meg magad, vagy akr vesztesg nlkl szhatsz meg egy csatt. szak fel tovbb haladva ltogasd meg a kiltt. Ez felderti a krnyez terletet, s nyugat fel Strongbow-t is meglthatod. Foglald el a vrost, mieltt kifutsz az idbl. Elg gyengn vdett, mindssze pr gyalogos s paraszt rzi. Szoks szerint ldd szt a gyalogosokat az jszokkal s tmadj Izabellval, a kzelharcosokkal ne mozdulj. Amikor megvan a vros, a kvetkez feladatod 100 jsz sszegyjtse lesz, gy ajnlott vigyzni rjuk a csatkban. Miutn megcsodltad Strongbow ltkpt, megptheted az els pletet. me egy ajnlott ptsi sorrend: - Kezd a kovccsal, ami az jsztorony egyik alapkvetelmnye - Folytasd a kzsghzval - Vgl ptsd fel az jsztornyot (minden tovbbi plet opcionlis)
Hagyd el a vrost. Dlen foglald el a kzeli rclelhelyet, majd kvesd az utat szak felk s tmadd meg a zombikat. Ez a zombi sereg nagyobb, mint amivel eddig tallkozhattl, szval lgy vatos. Elbb-utbb egy animcival egybektve Izabella j feladatot kap: a 100 jsz sszegyjtse mellett el kell foglalnia Ashwood-ot. Szerencsre ez esetben nincs idkorlt. Kvessk az utat felfel az jsztoronyig, sorozzuk be a lakit, majd forduljunk keletnek. Az t egy msik jsztoronyhoz vezet, a tornyot vd jszok bellnak. Innen nem messze egy csapatnyi vrleny van, gyzd le ket a TP-rt.
 Dlen a Marletto Torony (Marletto Tower) az els olyan plet, ahol Izabellt fejleszthetjk: megltogatva, egy ponttal nni fog Izabella vdekez kpessge, amit a kampny htralv rszben meg is marad. Vegyk fel a msik oldalon lv tbortzet is. Az t ismt keletnek fordul, de inkbb forduljunk nyugatnak s verjk le az ott tallhat csontvzakat, mert az ott tallhat Megvilgosods kristlya (Crystal of Revelation - egy nagy fnyl "iz") egy ponttal nveli Izabella tuds kpessgt, ami termszetesen ugyancsak megmarad a kvetkez plykra. Lovagolj keletnek, amg az svny vissza nem visz a ftra. tkzben baloldalon vedd fel a 10 gyalogost. Termszetesen a jobb oldalon lev Zsoldostbort (Mercenary Camp) se hagyd ki, ami a harmadik lehetsg Isabel fejlesztsre, ezttal Izabella tmads kpessge fog gyarapodni 1 ponttal. Folytasd az utad szaknak, amg meg nem ltod a msodik kiltt a foly mellett. Ha megltogatod, sokkal jobb kpet kaphatsz a krnyez vilgrl. Ashwood vra a foly tloldaln van, de mg nem lthatod. Ismtelten kvesd az utat, megtmadva minden lnyt, Izabella TP-jnek nvelse rdekben. A minotauruszokat mindenkppen verd le, mivel egy igen hasznos varzstrgyat riznek, mg akkor is, ha csak ezen a plyn hasznlhatod majd. Valamint a msodik Zsoldostbort se hagyd ki az t mellett, illetve van egy barakk nem tl messze dlre. Az t msik oldaln van egy csapat Pengetncos (Blade Dancer), akiket knnyedn felmorzsolhatsz, s felveheted az ltaluk rztt "Hatalom Kardjt". Mr majdnem ott vagy. Folytasd tovbb az utad szaknak, amg bele nem botlasz egy csapat bartsgos griffbe (mind egy szlig bellnak a seregedbe). Sokkal knnyebb tehetik a vgs csatt. Amg el nem felejted, hasznld a gyorsments (F5) funkcit. Sorozd be a maradk parasztot s gyalogost, majd ha kszen llsz, tmadd meg Ashwoodot. A vgs csata knnyebb, mint amilyennek ltszik: - Gyengtsd a gyalogosokat Izabella rcsapsaival, s tmadd ket a sajt gyalogosaiddal; - A sajt parasztjaidat kldd az ellensges parasztok ellen, a vros bejratnl; - Az jszokat a griffekkel sd (mert kpesek treplni a falakon), majd rgtn trjenek is vissza a sajt csapatodhoz vdekezni.
Az egyetlen dolog ami htra van, hogy visszahozd Izabellt Strongbow-ba s besorozd az sszes jszt, akik itt llomsoznak. De erre csak akkor van szksg, ha a csata vgeztvel kevesebb mint 100 jszod maradt. Ashwoodban nem rdemes ptkezni. Amint Izabella sszegyjttte a 100 vagy tbb jszt, a kldetst teljestetted. Szp munka.
Haven Kampny: 3. Az ostrom
Clok: - Tiszttsd meg a terletet az ellensges kmektl - pts lovas gyakorlteret, s fejlesztd tovbb - Gyzd le az ellensges sereget (ksbb a kldets folyamn) - Izabellnak letben kell maradnia Tovbbvihet: - Izabella (max szint: 18) Kezd bnuszok:: - 15 jsz - 10 Gyalogos - 10 rc Trkp: haven3
Vgigjtszs: Az jszokat ajnlott bevlasztani, mivel az alacsony szint dmonok elg lassak s mire trnek a csatatren jpr elhullik bellk. Emellett j vlaszts lehet mg a 10 rc is, mivel a plyn nincs rc bnya. Brhogy is dntesz, a plyt knnyedn teljestheted.
 Ashwood, a kezd vrosod eltt kezded a kldetst (az egyetlen vros a trkpen). Elsknt pts egy kocsmt, hogy fel tudj venni egy msik hst, akinek a seregt nyomban adjuk t Izabellnak. Izabellval menjnk keletnek s kezdjk el felszmolni a dmoni seregeket, mikzben a msodik hssel (mostantl: droid) foglaljuk el a kzelben lv toborzhelyeket (3 parasztkunyh + 1 barakk) s szedegessk ssze a nyersanyagokat Ashwood krl. A droidunk elsdleges kldetse, hogy minden hten a lehet legtbb toborzhelyet ltogassa meg (esetleg ksbb egy msodik droid is jl jhet), s szlltsa el ket Izabellnak, hogy minl kevesebb kitrt tegyen, s ne kelljen mindig visszatrnie Ashwoodba.
Izabella Ashwoodtl valamivel keletebbre tallkozik az els dmon kmekkel: impek! Verjk le ket, majd dlkeletre a tbbi impet is. Tvolabb dlre van egy frszmalom, ami igen hasznos lesz. A frszmalmot vd parasztok csatlakoznak hozzd. Izabelltl szakra van egy jsztorony, de igen sok pokolkutya vdi, szval egyelre jobb, ha elkerld ket, amg nem lesz egy kicsit nagyobb sereged. Folytasd tovbb az utad keletre, s kzben ltogasd meg sorra a toborzhelyeket. Az erds/fves terleten biztonsgosan haladhatsz, az erdn tli hegyvidk tele van lholtakkal, akik klnbz kincseket vdenek, de mg tl ersek ahhoz, hogy legyzd ket. Nem problma, majd ksbb visszajssz - az elsdleges clod a dmonok likvidlsa.
J ha tudod, hogy a trkpen tallhat sszes Menedk egysg bell hozzd (kivve azt a prat, akik kincseket s nyersanyagokat vdenek). Ezek a bell lnyek is Izabella ersdst szolgljk, hogy a toborzott s a vrbl kivett lnyekkel Izabella serege folyamatosan olyan ers legyen, amennyire szksges.
- A vrban pts egy Lovas gyakorlteret s fejleszd fel: A gyakorltr 6000 aranyba, 10 fba s 10 kristlyba kerl, illetve az pts felttele az istll, valamint a 12-es vrosszint. Ha nincs elg kristly, pthetsz egy raktrat, ami napi egy kristlyt termel. Amint lehet fel kell ptened a Kapitliumot, hogy a naponta bejv plusz arannyal ksbb knnyebben ki tudd venni a lnyeket. Minden pletet meg tudsz s meg is kell pteni (kivve a Kolostort s a Fny Oltrt). - Tiszttsd meg a terletet az ellensges kmektl: Tulajdonkppen ez nem jelent mst, mint krbejrni a plyt, s legyilkolni minden tba es dmont. Kzben ne felejtsd el megltogatni a hsfejleszt helyeket. 11 csapatnyi dmon km van a plyn, s ajnlott a Frdgket a vgre hagyni (az szakkeleti sarokban dekkolnak), akik kirtsa utn meg tudjuk kldetsnk vgs cljt is: Gyzd le az ellensges hst! (***Spoiler! Itt egy trkp, amelyen a dmon kmek helyzete be van jellve). - Gyzd le az ellensges hst: Bizonyosodj meg arrl, hogy kell ltszm sereged van a Frdgk legyzsre. A csata utn lthatunk egy rvid animcit , ahol megjelenik maga a Dmon Lord - menjnk tovbb keletnek, s verjk le a nagyarct, amivel menthetetlenl megnyerjk a plyt.
Haven Kampny: 4. A csapda
Clok: - Tallkozz Alaron seregeivel - Foglald el Brightoodot - Fejleszd fel Brightwood mguscht - Izabellnak letben kell maradnia Msodlagos clok: - Ltogasd meg a jst, egy Vak Testvrt Egy foly ll az Alaron seregei el siet Izabella tjban, de a hd, amin thaladhatna, leomlott... Minden feladvnynak van megoldsa. Ha nem egyrtelm a vlasz, rdemes ltnokhoz fordulni. A leomlott hdtl dlre lakik is egy. - Talld meg a Lebegs csizmjt Az Alaron sereghez vezet utat egy foly szeli t, s a hidat elpuszttotta az ellensg. Irollan erdit most csak a Lebegs csizmja segtsgvel lehet elrni. A csizma korbbi viseljnek kriptjban tallhat. Izabellnak meg kell kzdenie a srt ksrt nyughatatlan szellemekkel. Tovbbvihet: - Izabella (max szint: 22) Kezd bnuszok:: - 1 Kbor lovag - 9 Fegyvernk - 15 Mesterlvsz
Trkp: haven4felszn, haven4lent1, haven4lent2, haven4lent3
Vgigjtszs: A Csapda egy hossz t, rszben inferno terlet mellett. A trkp a minimap alapjn nagynak tnik, de ne aggdj, mivel csak kb. a harmadt fogod ltni. Eltlthetsz sok idt a plyn nyersanyaggyjtssel s szmtalan semleges ellenfl meglsvel, de n itt arra adok nhny tippet, hogyan oldhatod meg a feladatokat gyorsan. Izabella jval a kldets vge eltt elri a maximlis szintet, gyhogy nem kell mindenkit kinyrnod.
A trkp dlkeleti sarkbl indulsz egy egsz j kis csapattal, amiben Birodalmi Griffek s Kbor Lovagok is vannak. Mondanom se kell, a legtbb ellensges csapat nem fog problmt jelenteni. Indulj szak fel s ld meg azokat, akik ellljk az utat. Itt egy lista a helyekrl, amiket megnztem: - Istllk (Stables: egy kis gyorsasgrt) - Tuds dolmenje (Learning Stone: +1000 TP) - Planetrium (Star axis: +1 varzser) Tovbbra is kvesd az utat addig, amg inferno tra nem lpsz. Ezen a krnyken meg kell lnd egy csapat Succubus rnt, akik okozhatnak nmi krt a seregedben. A Birodalmi Griffek Zuhan Tmads (Battle Dive) kpessge jl jn lvegysgek ellen, s ket gy a lnclvs (Chain Shot) se fogja sebezni. Haladj tovbb szak fel, mg elrsz Brightwoodba. A vrat nem rzik ersen, gy nem jelent problmt elfoglalni (norml nehzsgen vesztesg nlkl is mennie kell). Itt j feladatot kapsz: Fejleszd fel Brightwood mguscht. Menj be a nyugaton lv helyrsgbe, ahol egy bejtszs s egy jabb feladat vr rd. Ez msodlagosknt fog megjelenni, de meg kell csinlni ahhoz, hogy a plyt be tudd fejezni.
A fld al vezet utat egy ers Griff-csapat llja el. Nem fognak bellni, hacsak nincs hatalmas sereged. n itt fordultam vissza s dntttem gy, hogy rendesen felptem a vrat. Valaki azt mondta, hogy ez nem szksges ha a mgusches feladat ksz van, gyhogy teljesen rajtad ll, hogy eltltesz-e egy kis idt azzal, hogy felfedezed a trkpet. Az els, a vr krli bnyk elfoglalsa legyen. A legfontosabb az rcbnya a lovag vr ptshez. pts fel a Mguschet s a Grifftornyot is, mert hasznos csapatokat toborozhatsz az utbbibl. Ha a mgusch teljesen ksz van (nzd meg, hogy kipiplta-e a feladatok kzt), gyjtsd ssze a csapataidat s indulj a a Lt kunyhjba (Seer Hut). A Lebegs Csizmjt (Boots of Levitation) fogja krni. A fld alatt tallod, a lejrt meg dli irnyban (de elszr a Planetriumba menj be, jobbra). Egy aprcska meglepets vr Izabellra, Beatrice-re s bartaikra. A fld alatti terlet elg kicsi: hrom zskutcbl ll. Csak egy a fontos kzlk: szakkelet fel, amelyiket a csontsrknyok rzik. Tallsz nmi aranyat s ldkat, de valsznleg mr se pnzre, se TP-re nincs szksged. A csizma, amit keresel, egy kzeli kriptban van. Egy elg ers lholt sereg rzi, gyhogy mindenkpp mentsd el a jtkot, mieltt belpnl. Ha megvan a csizma, menj vissza a felsznre. Ha mg nem rted el a max. szintet, akkor most tedd meg. Ha ksz vagy, a csizmt felvve menj t a hdon s lvezd az rdekes befejezst.
Haven kampny: 5. A kirly buksa
Clok: - Szabadtsd ki Izabellt s foglald el Dunmoort - Tartsd meg Dunmoort (ksbbi feladat) - Talld meg Asha Knnyt s helyezd el Dunmoorban (ksbbi) - Kldd el Godricot Nyikoljhoz (ksbbi) - Juttass el egy zenetet Nyikoljhoz (ksbbi) - Izabellnak s Godricnak letben kell maradnia Tovbbvihet: - Ez az utols kldets (max szint: 24) Kezd bnuszok:: - 4 Birodalmi griff - Ngylevel lhere (+1 szerencse) - 1500 arany Trkp: haven5
Vgigjtszs: Nem let-hall krdse, hogy melyiket vlasztod, de n az aranyat javasolom, mert a plya elejn nagyon jl jn. De igaz az is, hogy 4 Birodalmi Griff tbbe kerl, mint 1500 arany, m ket nem tudod a vr fejlesztsre hasznlni.
Indulj egyenesen szakkelet fel a Tndrnp kertjbe (Garden of the Wee Folk) (a leprechaunhoz) s kelet fel menj tovbb. Egyelre ne trdj a Varzstrgy-kereskedvel, kelleni fog a pnzed csapatra az elejn, ide meg bven lesz idd visszajnni. Ha elrtl a keresztezdshez, fordulj szak fel a Menedki kaszrnyba (Haven Military Post). rzik, de knnyedn megoldhat. Vedd meg a monkokat s a griffeket s menj tovbb szak fel. Ltni fogsz egy frsztelepet nyugatra, foglald el s folytasd az utat Dunmoorba. Ne felejtsd el tkzben megltogatni a Megvilgosods kristlyt (Crystal of Revelation).
Miutn elfoglaltad Dunmoort, szakkeletre a vrtl ltni fogod Izabella brtnt; nhny Veremr (Pit lord) rzi. pts vagy csapatot ad hzakat vagy Faluhzat (Town hall), vegyl ki annyi csapatot, amennyit csak tudsz s verd szt a Veremurakat. Ha kiszabadtottad Izabellt, add neki a csapat nagy rszt s kld be Dunmoorba (ne felejtsd el vele is megltogatni a Megvilgosods kristlyt). Dunmoorbl Izabella menjen az szaknyugati sarokba a Szellemsrknyok (Spectral dragon) ellen. Prblj meg jl taktikzni, hogy ne veszts csapatot. Brhogy is alakul, megri a vesztesget, mert lesz egy aranybnyd. Menj vissza Dunmoorba.
A msodik ht elejn j feladatot kapsz: Tartsd meg Dunmoort. Ekkor tnik fel Agrael a dmonr (piros hs) dlen. Dunmoorrt jn, gyhogy ha Izabella s a sereg mg nincs ott�ht, akkor siess nagyon! Godric-kal llj valahov flre, mert ha van r lehetsge, Agrael meg fogja tmadni. Elbjtathatod az aranybnya vagy frsztelep mellett. Nem vagyok benne biztos, hogy szksges, de Izabellval a vrban lve vrtam meg, hogy elnyhz jusson a felptett Citadella ltal. Ha legyzted Agrael seregt, lesz kb. 10 napod a kvetkez tmadsig. Hasznld ki az idt. Godric vegye ki a csapatokat a Menedki kaszrnybl, Izabellval meg indulj az ton kelet fel a frsztelephez. Ha elfoglaltad, szak fel foglald el a msik Menedki kaszrnyt. A krnyken van pr bnya, de olyan harcba ne menj bele, ahol sok csapatot veszthetsz, inkbb hagyd ksbbre. Amg Izabella Dunmoor kzelben marad, Godric felfedezheti az szakkeleti rszt a trkpnek. Hrom fontos hely van: az els s egyben legfontosabb egy portlkijrat, innen fog rkezni a kvetkez dmonr. Ha megtallta, Godric maradjon tvol tle. ll nhny ellensges lny a plyn, de lehet tlk haladni. A msik kt fontos hely a fld al vezet lejr s az obeliszk.
A harmadik ht kzepnt feltnik a kvetkez dmonr nem messze Dunmoortl, gyhogy gyelj arra, hogy Izabella elbb tudjon a vrba rni, mint . A csata utn j feladatot kapsz: Talld meg Asha Knnyt s helyezd el Dunmoorban. Innentl kezdve folyton fel fog tnni egy- egy nem tl ers ellenfl dlen. Megksrlik majd elfoglalni Dunmoort, de csak akkor, ha nincs csapatod a vrban (persze tbb kell, mint 1 paraszt, de azrt nem egy hatalmas seregnek kell benn lnie). Ha van r md, Izabella kapja el ezeket a kisebb hsket.
Folytasd a felfedezst s kzben figyelj az ellensges hskre. Sokat segt, ha a dli terletekbl tbbet ltsz, hamarabb szreveszed az ellensget. Az j feladat vgrehajtshoz 3 obeliszket kell megnzned. sszesen 3 van a trkpen, de 2 utn is megprblhatsz sni. Ha nagyjbl tudod, merre lehet, vegyl egy j hst s kezdj el sni azon a terleten. Ha kzel sol a j helyhez, ki fogja rni, merre prblkozz a kvetkez sssal. Ha megtalltad, vidd a vrba, s ptsd fel.
A msodik hnap els hetben az utols dmonr is elindul dlrl, gyhogy itt az id elnzni hazafel. Ha gy rzed, elg nagy a sereged, megtkzhetsz valahol Alastorral, ahelyett, hogy vrnl r. Az meglse utn megjelenik egy bejtszs s az utols feladat: Kldd el Godricot Nyikoljhoz. Ha simn csak be akarod fejezni a kldetst, akkor adj Gordicnak csapatot s indulj el vele a Dunmoortl dlre vezet ton. Majdnem a trkp legaljn elkanyarodik az t. Menj t a hdon, s menj tovbb kelet fel, amg el nem red a plya szlt, ott pedig fordulj dl fel a helyrsghez (a dlkeleti sarokban lthat) s nzd meg a ltvnyos vgkifejletet.
Ha mg nem akarod befejezni, van egy pr hely, amit megnzhetsz. Mostmr nem jelentenek a dmonurak nagy fenyegetst, de idrl idre meg fognak jelenni. Oszd el a csapatod Izabella s Godric kztt s mehetsz felfedezni. Van egy nagy alagthlzat a fld alatt sok rdekes hellyel: Marletto torony (Marletto Tower), Arna (Arena), Planetrium (Star Axis) s 2 Kristlybarlang (nagy segtsg a Lovas gyakorltr (Jousting Arena) felptsben, fejlesztsben s a mgusch ptsben). Az szakkeleti sarokban van egy rdekes hely. Hogy ide eljuss, hasznld az szakkeleti lejratot, majd menj szak fel a kanyarod folyosn a feljrig. Ha felrsz,menj dl fel - egy ers varzstrgyat tallsz, amit 1666 imp riz. ld meg ket s kveteld a megrdemelt jutalmad, de hozz elg nagy csapatot! Ugyanezen a terleten nyugatra is indulhatsz a lejrtl, ahol tallsz mg egy ers varzstrgyat, de Frdgk (Archdevil) rzik.

|