heroes5mightandmagic
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
A Kard
 
Heroes of M&M
 
Heroes V
 
H5:Hammers of Fate
 
Kpek, ltvnytervek
 
Hnyan vagyunk?
Induls: 2007-06-17
 
Vgigjtszs
Vgigjtszs : Academy

Academy

  2007.07.03. 17:46

Az Academy vgigjtszsa

  Heroes5 - Academy kampny

Elszr szeretnk egy rvid ttekintst adni a kampnyrl, mivel ez egy klnlegesen furcsa kldetssorozat. Az tplys hadjrat sorn csak egy plyn kell felptennk egy Academy vrost, a msodikon. Az utols hrom plyn nem Zehir (aki a kampny fszereplje), hanem egy hs az elz kampnyokbl lesz a fhsnk. A kampny egybknt meglehetsen egyszer - mg Hsi (Heroic) szinten is - habr a vgs csata egy igen ers hs ellen lesz, akinek az rtkei 40 krl mozognak. Ahhoz, hogy megnyerhesd az utols csatt visszatltgetsek nlkl (s tekintettel a vgs csata termszetre, nem is igazn szeretnl visszatltgetni) fejlesztened kell Zehirt - aki a leggyengbb karaktered az utols trkpen - amennyire csak tudod. rdemes megprblni megszerezni Zehirrel az elrhet legmagasabb varzsl kpessget: Misztikus mindentuds (Arcane Omniscience), ez nem mindig lehetsges; a gp nem mindig ajnlja fel a szksges kpessgeket, de ha megszerezzk, akkor jelentsen megknnyti a jtkot.

Academy kampny: 1. A dacos mgus

Clok:
- Foglald vissza Kadashmant
- Zehirnek letben kell maradnia
- rd el a 10-ik szintet!
Tovbbvihet:

- Zehir (max szint: 10)
Kezd bnuszok:
- Tzcsapda (Fire Trap); 8 mana
- 5 Dzsinn (Djinn)
- Hatalom Kardja (Sword of Might); +2 a hs tmadshoz
Trkp: academy1


Vgigjtszs:
Mivel a lnyekre nagyobb szksged lesz ezen a plyn, ezrt javaslom a dzsinnek kivlasztst a plya kezdetekor.
A plyn kt f kldetsed lesz, s van egy nem jegyzett cl is, amit valsznleg el akarsz majd rni: a Fnix Idzse (Conjure Phoenix) varzslat a vr mguschben. Ez a varzslat nem biztos, hogy megjelenik, de ha megszerzed, akkor a kampny vgigjtszsa knnyebb lesz. Gyakorlott Idzmgia (Expert Summoning Magic) szksges hozz.

Az els dolog amit szrevehetsz a plyn az az, hogy a sereged meglehetsen gyenge. Sajnos ksbb se lesz sokkal ersebb. Szerencsre a hsd elementl idz kpessge lehetv teszi majd, hogy nagyobb problmk nlkl haladhass a trkpen. Az els dolog amit tehetsz, hogy felmgy szakra s elfoglalod a Dmontoronyot, ezzel is erstve egy kicsit a sereged. (1-es pont a minimapon) Kvesd az utat kelet fel amg el nem rsz egy keresztezdsbe. (2-es pont) A clod jelenleg az, hogy megprblj minl kevesebb vesztesggel haladni, s tpold Zehirt. Az is nagyon fontos, hogy ne engedd a plya elejn a hsd 7-es szint fl, 6-os szintnl mr inkbb aranyat vlassz a ldkbl. Ksbb ennek jelentsge lesz. Ez az a pont, amikor el kell dntened hogy ignyt tartasz-e a Misztikus Mindentuds (Arcane Omniscience) kpzettsgre. Ha igen, akkor vlaszd az ehhez szksges kpzetsgeket (idzmgia, megvilgosods, tmads, bbjossg - summoning, enlightment, attack, sorcery). Ez valsznleg nem a legersebb t, de egy szrakoztat cl a kampny sorn.

Ne tmadj meg olyan ellensges csapatokat, amelyek nagy vesztesgeket okoznak. Maradj tvol a Cerberusoktl s a Succubusoktl. A gyengbb ellenfelekhez itt egy trkk, amellyel meg lehet szni nagyobb vesztesgek nlkl: a Gargoyle-okbl csinlj sok 1-es csoportot, mivel ha egy csoport meghal, akkor nhny elementl feltmad belle, ksznheten Zehir specilis kpessgnek. A megjelen elementlok lasstjk az ellent, s addig a Gremlinek s az elementl fseregek teszik a dolgukat.

Mikor elred az szaki keresztutat, mr szksged lesz utnptlsra, ezt elintzheted a Temetbl (csontvzak) - (3). A szellemek, akik a varzsert nvel trgyat rzik elsre ersnek tnnek, de Jgcsapssal (Ice bolt) knnyen legyzhetek (4). Kvesd az utat, amg el nem red a kaput (5), s ne felejtsd el, hogy hatos szint krl, az aranyat vlaszd a ldkbl!

A kapun prblj meg kevs vesztesggel tmenni, majd menj a vr fel (6), aminek az elfoglalsa az egyik f kldets. A vrat kt hs rzi. Ha gyenge vagy akkor megtmadnak, de lehet, hogy csak elmennek melletted. Nem gyengk, ne becsld al ket, de kis odafigyelssel gond nlkl legyzhetek. Ha elfoglaltad a vrat, elkezddik a msodik szakasz. Ha a hsd 10-es szint mire elfoglalod a vrat, akkor vget r a kldets. Ez nem ajnlott, mivel mg rengeteg kpzetsgnvel van a plyn. Clszer venni mg egy hst s elkezdeni a plya tisztogatst. Minden aranyra s nyersanyagra szksg van az ts szint mguschhez. Ha elred a 10-es szintet vge a plynak, de ltogass meg minden egyes kpzetsgnvelt mieltt befejezed.



Academy kampny: 2. A felszabadts

Clok:
- Foglald vissza az sszes ezst vrost
- pts tdik szint mgusok cht Al Safirban
- Foglald el Lorekeepet
- Zehirnek letben kell maradnia
Tovbbvihet:

- Zehir (max szint: 20)
Kezd bnuszok:
- Megtisztts (Cleansing); 6 mana
- 5 Vasglem (Iron Golem)
- Fldntli Hatalom Mellvrtje (Breasplate of Eldritch Might); varzser +2
Trkp: academy2

Bnuszok
A bnuszok kzl igazn egyik sem hasznlhat. Taln a mellvrt a leghasznosabb, mivel nveli az idz varzslataid erssgt. A Megtisztts varzslat hasznos, de ksbb sok olyan Haven vrat tallsz, ahol lehetsged lesz megkapni. Az 5 Vasglem nevetsgesen gyenge.

Vgigjtszs
Ez egy igazn lvezetes plya annak ellenre, hogy nem tl nehz. A plya valsznleg ismers lesz korbbrl! Elszr rdemes megszerezned a kt elhagyott bnyt dlre. (1) Azt hittem, hogy random nyersanyagokat adnak a bnyk, de eddig mindktszer 1000 aranyat adtak naponta. Lehet hogy csak szerencsm volt, mindenesetre rdemes elfoglalni ket. Ksznheten Zehir elementl idzsnek valsznleg nem lesz gond legyzni a semleges csapatokat. A Succubusokat s Cerberusokat kerljk el, mert nagy vesztesget okoznak. Prbld meg elkerlni a 2-es pontot, mivel arra semmi rdemlegeset nem tallsz. Hatalmas ellensges lnycsoportok vannak arrafele, s nem kapsz semmi jutalmat. A vrosunkat ptsk, s vegyk meg a lnyeket; egy tovbbi hst is rdemes vsrolni.

A msodik ht elejn egy ellensges hs valsznleg meg fog tmadni szakrl. Nincs ok az aggodalomra - mg hsi (heroic) szinten sem - a hs knnyen verhet, ha minden lnyt kivettnk a vrbl. Nem lesz tbb vratlan tmads. lvezd az Academy vros ptst, fejlesztst; ez lesz az els s utols Academy vros a kampny sorn. Javaslom az Misztikus mhely (Arcane Forge) felptst, kihasznlva hsd Mszersz (Artificier) kpessgt. Mks dolog varzstrgyakat gyrtani a lnyeidnek. Vrj vele addig, mg meg nem szerzed a Uralom Medljt (Pendant of Mastery), (Arkangyalok rzik a vrtl szaknyugatra, 7-es pont) a Pratlan Mszersz kpzetsggel flron ksztheted a varzstrgyakat. Javaslom, hogy az jszaidnak adj szerencse s kezdemnyez rtk nvel trgyakat, a Rksasza Rdzsa (Rakshassa Raja) pedig sebessg s kezdemnyez rtk nvelket, a Glemeket s a Gargoylokat letpont s vdelmi varzstrgyakkal lsd el. A dzsinnek mindig meghalnak brmit adok nekik, gyhogy jobb nem pazarolni rjuk semmit sem. A varzstrgyak harmadik helyre sok mindent rdemes rakni. Morl- s sebzsnvel az ltalam kedvelt kt dolog.

Miutn kitakartottad a kezd terleted s valamennyire felptetted a vrost, elindulhatsz a teleportkapu fel (3). Hrom kijrat van:a  (4), (5) s (6) szmokkal jelltem ezeket. A plya nagyon nyitott, de n az 5-s kijratot javaslom: itt tallsz egy svnyt, ami elvezet Yafia vrosba (7). Nem lesz nehz bevenni. Fedezd fel ezt a rszt is amennyire gondolod, br nem tallsz semmi ers kpzetsgnvelt. Egy apr trkk a nagyobb lnyek ellen: a Gremlin Mestereket (Master Gremlin) helyezd a sarokba, mg a glemeket eljk tlsan. A nagy lnyek csak a glemhez frnek hozz, de a Gremlin mindig meg tudja javtani. Ezzel az apr trkkel vesztesg nlkl lehet csatkat nyerni. Mikor kszen llsz, menj a 6-os portlhoz, aztn meg a 3-hoz, ha szksged van mg lnyekre. Egybknt meg kvesd az utat a 4-es portl fel, amg el nem red Ulamburiash vrost (8). Ez egy igen hasznos vros volt szmomra, mivel az AI elfelejtette kivenni a srknyait. A vrtl dlnyugatra fekv terlet kpzetsgnvelket rejt, rdemes megltogatni ket.

Most lehetsged nylik Al Safir vrosnak bevtelre (11), de ezt nem igazn rdemes megprblni. Hatalmas a vdk flnye, mg akkor is, ha vesztesg nlkl csatztl (tbbek kztt 30 Titn vdi). Javaslom, hogy vrd ki a megfelel idt.

ptsd fel a kt Nekropolisz vrost, Zehirrel indulj vissza a kikt fel (1-es kzelben), kzben minden bnyt foglalj el, szksged van rjuk a varzstrgy gyrtshoz. Szllj hajba s irny a dli nagy sziget! A tengeren nem igazn vannak rdekes dolgok. Az els vr amit megltsz az Newpost lesz, amit nem clod elfoglalni. Van egy cl amit csak Al Safir elfoglalsa utn nylik meg: Lorekeep elfoglalsa (9). Ezt most knnyen megteheted. A vr kzelben van egy hatalmas Stt lidrc (Wraith) csoport, amit lehetetlensg leverni, de nem riznek semmit, csak gy ott vannak.

Most mr kzel a trkp vge. Gyjtsd ssze a necropoliszokbl az sszes lnyt s add egy mellkhsnek. Az lholtakkal gyengtsd meg Al Safir vdelmt. Zehir befejezheti a piszkos munkt, azaz a vr bevtelt.



Academy kampny: 3. A triumvirtus

Clok:
- Tallkozz Findannal
- Szabadtsd ki Godricot
- Foglald el az sszes birodalmi vrost
- Gyzd le Markalt
- Zehirnek letben kell maradnia

- Findannak letben kell maradnia
- Godricnak letben kell maradnia
Tovbbvihet:

- Zehir, Findan, Godric (max szint: 25)
Kezd bnuszok:
- Kitarts (Endurance); 6 mana
- 4 Rksasza Rni (Rakshasa Rani)
- Titnok Szigonya (Trident of the Titans); 50%-kal nveli a villm alap varzslataidat.
Trkp:
academy3

Bnusz
A bnuszok kzl egyik sem igazn hasznlhat. A ngy Rksasza Rni taln a leghasznosabb, mivel knnyen letben tarthatak, s a plya elejn jobban lehet velk haladni. A Kitarts varzslat s a Titnok Szigonya hasznlhatatlan, br ez utbbi jl jhet, ha van Lncvillmod (Chain Lightning).

Vgigjtszs
A plya beillene a Haven kampny hatodik plyjnak is. Nem csak azrt, mert Godric visszatr, hanem azrt is, mivel a ngy vr kzl amit szerezhetsz, 3 vr Haven, s mindegyik teljesen fejleszthet. Emiatt valsznleg Haven egysgekkel fogsz szaladglni a plyn, ami valljuk be, elg fura dolog az Academy hadjrat kzepn. A plya nem knny, gyhogy javaslom, hogy ne nagyon trj el a vgigjtszstl!

Kezdsknt indulj el a helyrsg fel (1). tkzben vedd fel a 66 Parasztot. A trkp egyik elsdleges clja, hogy kiszabadtsd Godricot. A helyrsg gy lett megcsinlva, hogy legyzhetetlennek tnjn a kezdcsapatod szmra, de Fnix Idzse (Conjure Phoenix) s a Rgtn utazs (Instant Travel) varzslattal megoldhat a dolog.

Miutn lertl a fld al, egyenesen menj keletnek s kzbe foglald el a bnykat. A 2-es pontnl tallsz egy jelzst, ami Godric brtnre utal. szakra tallod a brtnt (3). Szabadtsd ki s add neki a parasztokat, kld nyugatra, hogy elfoglalja a Haven lnytermelket (4). Zehirrel szedd ssze az alvilgban tallhat sszes cuccot. A ldkbl pnzt vlassz, tapasztalati pontot majd mshonnan is szerezhetsz. Godric-kal menj a felsznre, vegyl fel parasztokat, s menj be a Helyrsgbe (Garrison). Itt (utoljra) mg minden Haven egysg csatlakozik hozzd. Most kezddik csak igazn a plya.
Godric-kal foglald el a vrat az 5-s pontnl, ezalatt Zehir mg jn flfel az alvilgbl. Mostantl nem kell kapkodni, lehetsged van teljesteni a dolgokat a sajt tempdban. Arra figyelmeztetnlek, hogy ers hinyt tapasztalsz majd nyersanyagok tern, ezrt ne ptsd fel nagyon a 5-s s 9-es vrakat. Tallsz egy Kereskedhelyet (Trading Post) az 5-s vr mellett, ahol cserlgetheted a flsleges nyersanyagokat.

Ezutn n azt csinltam, hogy elkldtem Godricot a 7-es pont fel, mg Zehirt a 10-eshez. tkzben ltogasd meg Sylanna Vnjt (Tree of Knowledge). Godric utna a 9-es pont fel vette az irnyt, kzben thaladt a 8-as terleten, ahol nincs semmi. Ezalatt Zehirrel elfoglaltam a 10-es vrat, s megltogattam a Vrsfa obszervatriumot (11), ezrt megkapod Findan jelenett. Lesz egy harmadik hsd, Findan szemlyben, aki sajnos nem tud rdemlegesen hozzszlni a plyhoz. Ksbb egy meglehetsen kemny csatban kell majd rszt vennie, ezrt helyezd el t egy vrban (10-es vr a legalkalmasabb erre a clra), s lsd el megfelel mennyisg sereggel.

Erre a pontra valsznleg az idzett Fnix lesz a legkedvesebb trsad, nem is alaptalanul.
Egy j fellls a csatkra: az Inkviztorokkal (Inquisitor) llj a sarokba s vedd krbe Parasztokkal s Fegyvernkkkel (Squire), egy Tzfal (Firewall) eljk plusz egy Fnix s semmi sem halad t a falon.

Miutn Godric megszerezte a 9-es vrat, kld a 12-es hajba, a parton egy Sylanna Vnje, egy Magaslati erd (Hill fort) s egy Aranybnya vr. Zehirrel foglald el a Nekropolisz vrat (13), ami teljesen hasznlhatatlan, de pnz s a varzslatok szempontjbl jelenthet valamit. A 14-es pontnl egy jabb Sylanna Vnje van, ha esetleg mg nem rted volna el a szintkorltot. Ltogass meg minden kpzettsg nvel helyet s gondoskodj rla, hogy minden hsd elrje a max szintet. Ezutn kszlj fel a vgs csatra a 15-s pontnl, ami egy hrom felvonsos tmads. Zehir s Godric a nylt terepen harcol Markallal, mg Findan a vrban veszi fel vele a harcot. A harcokhoz nem kell mst tenned, mint elindulni a 15-s vr fel. Azonban ha nem rendelkezel mind a hrom, hssel akkor nem tudod megcsinlni a plyt!

A fcsata nem annyira nehz, ha figyelsz pr dologra. Markal elszeretettel hasznl Bbjtkos (Puppet Master) varzslatot, ajnlott felvrtezned magad mgiavdelmi trgyakkal. Godricnak add t a teljes Haven sereged, az Ellencsaps (Training) kpessg hasznos lehet. Findannak elg lesz pr Arkangyal s Paplovag, meg a kezdeti Sylvan serege. Zehirnek meg nem lehet gond a fnixnek ksznheten a vgs csata. Minden csatban az a lnyeg, hogy a kezdeti sereget leverd, ne trdj az idzett szellemekkel. Ha esetleg nem sikerlne elsre, csak vrjl egy-kt hetet s nem lehet gond.



Academy kampny: 4 A Szvetsg

Clok:
- Fogd el Izabellt s hajtsd vgre az Igaz termszet rtust
- Zehirnek, Godricnak s Findannak letben kell maradnia
- Vond krdre Raelagot
- Raelagnak s Shadynak letben kell maradnia
Tovbbvihet:

- Zehir, Findan, Godric, Raelag (max szint: 30)
Kezd bnuszok:
- Fantom Erk (Phantom Forces); 6 mana
- 6 Treant
- Kristlyjg Pajzs (Shield of Crystal Ice)
Trkp:
academy4

Bnusz
Ez a hrom bnusz a legrosszabb az egsz jtk sorn, mindegyik hasznlhatatlan. Elszr a treantokat vlasztottam, de mivel Godric sereghez adja a jtk (Megj.: sztem nem felttlenl Godric kapja, vletlenszeren vlasztdik ki, hogy kihez kerlnek), gy rtktelenek. A Fantom Sereg varzslatot mr sikerlt elsajttanod, mg a pajzs teljesen felesleges mivel nem fogsz olyan ellenfelekkel tallkozni, amik ellen hasznos lehet. pp ezrt teljesen mindegy melyiket vlasztod.

Vgigjtszs
Hrom hst fogsz irnytani, Godricot (1-es), Findant (2-es), s Zehirt (3-mas). A kis csapat tja nagyon szrakoztat, s izgalmas. Kezdsnl szreveheted, hogy Findan szintje cskkent az elz plyhoz kpest, ami azt az rdekes helyzetet eredmnyezi, hogy nem minden kpzettsge lesz meg.

A plyn a legnagyobb ellenfeled ezttal nem az AI lesz, hanem a hossz id, amg a gp lp a hseivel. Ha egy igen ers gppel rendelkezel, akkor elkerlheted ezt a hossz vrakozsi idt.

Az els feladatod a trkiz jtkos likvidlsa lesz, ami majd felgyorstja a jtkmenetet. A hrom hsdet kldd a legkzelebbi vrakhoz (4, 5, 6-os pontok), tkzben hagyd figyelmen kvl azokat a dolgokat, amik nem esnek kzvetlenl az utadba. Ezutn mr csak egy vrosa maradt a trkiznek (7), amit Findan pr nap alatt elrhet, ehhez keletre, majd szakra kell menned.
A trkiz legyzse utn kldd Godricot a 8-as s 9-es vrakhoz, mg Findant a 10-es s 11-eshez. Ha bevetted a vrakat, a gp lpsi ideje is elfogadhat idej lesz. Az AI igen gyenge mg Hsi (Heroic) szinten is, a csatkat Gyors harc zemmdban (Quick combat) is meg lehet nyerni.

Miutn megvannak a vrak, a 17-es pontnl mentsd el a jtkot. Ha szeretnd, akkor Zehirrel prbld meg elrni a szintkorltot. Ha nem akarsz ezzel vacakolni, akkor hamar vget vethetsz a plynak. Fejlessz fel egy Haven vrat, s egy-kt heti populcival rohamozd meg a helyrsget a 16-os pontnl. Ezutn tallkozol Raelaggal s Shadyval, a Dungeon kampny hseivel. Annyira lesznek ersek, mint amennyire Te fejlesztetted ket azeltt. Agrael (??) s Zehir knnyedn legyzheti ket, s a 17-es vrat elfoglalva pedig mr vge is van a plynak.

Dolgok amiket megtehetsz, mieltt vge lenne a plynak:
Fejleszd fel Zehirt, amennyire csak tudod. Minl magasabb szint, annl knnyebb lesz vele a fcsata. A Misztikus Mindentuds (Arcane Omniscience) kpessg a 28-as szintre vlik elrhetv. Tallsz a plyn mg kt szintlp ft (Sylanna Vnje), amelyekkel elrheted a szintkorltot.



Academy kampny: 5. Zehir remnye

Clok:
- Mentsd meg Izabellt
- Fogd el Biart
- Kzdj meg a Dmon Hadrral
- A hsknek letben kell maradniuk
Kezd bnuszok:
- Fldrengs (Earthquake); 7 mana
- 6 Titn
- Srknypikkely Pncl (Dragon Scale Armor)

Bnusz
Vgre hrom hasznlhat bnuszt kapsz. n a Titnokat vlasztottam, amiket a gp Zehir sereghez ad. Mivel Zehir a leggyengbb hsd, rfr az ersts; a Titnok hihetetlenl ers lnyek. A Srknypikkely pncl is elg ers trgy.

Vgigjtszs
A plya meglehetsen nehz, fleg magasabb fokozatokon. A hsknek rengeteg harcban kell rszt vennik, a csatk knnyen megnyerhetek, kivve Zehir csatit, aki messze a leggyengbb, az sszes hsd kzl. Ha viszont a kampny sorn fejlesztetted Zehirt s megltogattl nagyjbl minden kpzetsgnvel helyet, akkor vele sem lesz gond a csata. Ha az egsz hadjrat sorn odafigyeltl Zehirre, akkor az utols plya knny lesz.

Ngy hssel vgsz neki, Godric, a hith lovag, Findan, a haza vdelmezje, Raelag, az Ygg-Chall klnjainak vezre, s vgl Zehir a harcos mgus szemlyeiben. A hsk a hossz utak vgeibl indulnak, mindenkinek jut egy helyrsg, amiket minimlis vesztesggel meg kell tudni csinlni. Az els vrat kemny csata rn lehet megszerezni (1). Prbld meg a vesztesget a lehet legkisebbre cskkenteni. A kezdeti harcok megmutatjk, hogy milyen tpus kzdelmek vrnak Rd a tovbbiakban. Rengeteg idzett lny lesz a harcmezn mindkt oldalon. Egyedl Raelag tudja rvid id alatt letudni a csatit, ksznheten az ers tmad varzslatainak. Ha mindenki megvvta a maga csatjt, akkor a 2-es ponthoz teleportldnak a hsk, hogy felkszlhessenek a vgs tkzetre.

A 3-mas pontnl van egy kt ami feltlti a varzspontjaidat (mana). A vgs harc a 4-es vrnl lesz, amit mgikus pajzs vd. A kzdelem kt krbl ll, az elsben le kell rombolni a mgikus falat. Az els rszben csak arra kell figyelned, hogy a Katapult lebontsa a falat, s hogy az ellenfl lnyei ne rhessk el azt. Figyelned kell a vesztesgre is, ne feledd, mg egy sor kzdelem vr rd, mieltt megnyernd a plyt. Az Uralkod rtkei 40 krl mozognak, ne lepdj meg ha lnyeid a szoksosnl gyorsabban halnak el, gyhogy csak figyelmesen. Valsznleg a csata msodik fele (Zehirrel) nehz lesz.

Javaslom, hogy elsszr prbld meg a hsk kezd csapataival teljesteni a harcokat. Ha ez nem sikerl, akkor tedd a kvetkezt: Zehir sereghez add az si treanteket (Ancient Ttreant), a Feketesrknyokat (Black Dragon) s a Hidrkat. Az si Treanteket tedd a sarokba s vdekezz vele. A visszatseivel mindenkit let. A Feketesrknyokkal likvidld a Succubusokat s a Cerberusokat. Javasolt a Holtak feltmasztsa (Raise Dead), a Feltmaszts (Resurrection), a Elementlok megidzse (Summon Elementals) s a Fnix Idzse (Conjure Phoenix) varzslatok hasznlata.
Ha gy sem megy, akkor rakd a sereghez az Angyalokat s Titnokat is. Ha megnyerted a csatt akkor vge, nem lesz tbb plya!

Az Outtro-t mg nzd vgig, van benne egy utols, nem vrt fordulat. :)

   ugrs a lap tetejrevissza az elz oldalra

 
F.E.A.R.
Lezrt szavazsok
 
Egyb
 
Mindrk Griff!!
 
A pontos id
 
Itt egy naptr hogy tudjtok hanyadika van.
2025. Jnius
HKSCPSV
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Beszljnk!
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
www.heroes5mightandmagic.gportal.hu
 
Httrzene
 

Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG