heroes5mightandmagic
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
A Kard
 
Heroes of M&M
 
Heroes V
 
H5:Hammers of Fate
 
Kpek, ltvnytervek
 
Hnyan vagyunk?
Induls: 2007-06-17
 
Vgigjtszs
Vgigjtszs : Inferno

Inferno

  2007.07.04. 09:28

Az Inferno vgigjtszsa

  Heroes5 - Inferno kampny

Inferno kampny: 1. Az ruls

Clok:
- Tallj utat Sheogh-ba
- Agraelnek letben kell maradnia
Tovbbvihet:
- Agrael (max szint: 10)
Kezd bnuszok:
- Oroszln nyaklnca (Necklace of the Lion) - (+1 morl)
- 8 Cerberus
- 3 Pokolcsdr (Hell Charger)
Trkp: inferno1

Vgigjtszs:
Ajnlott a 8 cerberust vlasztani, mivel a ksbbiekben igen hasznosak lesznek!

A kldets lnyege a gyorsasg, ezrt nem nagyon marad id a teljes trkp felfedezsre. Az albbiakban pp ezrt egy vgigjtszst olvashatsz, s nem pedig a plya teljes bemutatst. Ha mgis fel szeretnd felfedezni a plyt, akkor tedd azt. Akrhogy is jtszol, a plya vgn ers seregre lesz szksged, gyhogy nagyon fontos, hogy j taktikval harcolj s minl kevesebb lnyt veszts. A legtbb inferno lny a hs "Kapunyits" (Gating) kpzettsgtl fggen kpes kaput nyitva tovbbi seregeket idzni. Ezzel a kpessggel tovbb nvelheted sereged erejt, ezrt szintlpskor fejleszd a Kapunyits kpzettsget.

A dl fel vezet ton haladj odig, ahol papok rzik a Gyors Utazs Csizmjt (Boots of the Swift Journey). ld meg a papokat s vedd fel a csizmt. A Mgusok Kunyhjban (Hut of the Magi) megnzheted a piros kapuhoz tartoz strat, ami a kulcsot adja, a piros kapun val tlpshez. Ez az els clpont. Folytasd az utat dl fel a Boszorknykunyhig (Witch Hut), tanuld meg a Logisztikt, majd az utak keresztezdstl kelet fel ld meg a Regrutkat (Conscript).

A harmadik nap elejn Godric s Rutger rlt nagy sereggel jelennek meg. Na, velk nem szabad sszefutnod. Meg kell prblnod olyan tvol maradni tlk, amennyire csak lehet. Ha tl kzel kerlnnek, prblj meg egy Menedkben (Sanctuary) elrejtzni.

Menj tovbb kelet fel a Harci tncosok (War Dancer) irnyba, majd tovbb a fves svnyen az erds rszre. A msik oldalon a Vrsfa obszervatrium (Redwood Observatory) mellett egy csapat Pokolkutya (Hell hound) ll: k csatlakozni fognak. Menj lefel a dlnyugati svnyen az jsztorony fel, majd ott fordulj dlre. Ltogasd meg az istllkat, majd onnan dlre a csontvz jszokat meglve, ltogasd meg a Megvilgosods kristlyt (Crystal of Revelation). Kelet fel begyjthetsz mg nhny Cerberust a csapatba. A Tuds dolmenjt (Dolmen of Knowledget) ltogasd meg s vedd fel a ldt is, amit a Fegyvernkk (Squire) riznek.

Fordulj vissza s az istllk utn indulj kelet fel. A hegyek msik oldaln fordulj dlre a Gyalogosok (Footman) fel. ld meg ket s menj tovbb dlre. A Menedket elhagyva ld meg a minotauruszokat. A storban megkapod a piros kulcsot s a ldt is felveheted. Menj t a portlon, aztn piros kapun, aztn pedig le a fld al.

Ha lertl, a Fertz Zombikat (Plague zombi) ld meg s vedd fel az aranyat. szaknyugat fel indulj s vedd ki a csapatot a Dmontorony (Demon Tower). Itt mr nagyon sokat szmt az anyagi helyzeted! Nekem kb. 4500 aranyam volt s az sszes lnyt meg tudtam venni. Ha ennl kevesebb aranyad van, a dmonokat ne vedd meg, mert ksbb lesznek hasznosabb lnyek is. Menj tovbb szaknak, ld meg a vmprokat s vedd fel az aranyat. Mg szakabbra egy msik Dmontorony is lesz s vehetsz nhny cerberust is. Folytasd az utat szakra a vlt lakig (Howling Kennels). Mindet vedd meg, aztn kicsit dlnyugatra az impeket is. Innen egyenesen dl fel menj (a Tzelementlokkal ne foglalkozz). A Magaslati erdt (Hill Fort) nhny Lidrc (Wight) rzi: ket ld meg, a csapataid kzl pedig annyit fejlessz, amennyit csak tudsz.

Kvesd az utat, ahogy dlnyugatra kanyarodik. Haladj el a Vzelementlok s az Varzstrgy-keresked (Artifact Merchant) mellett (ez mr majdnem a kldets vge, varzstrgyat pedig nem lehet tovbbvinni a kvetkez plyra). A Szellemsrknyokat (Spectral dragon) ld meg s vlaszd a TP-t a ldbl (tbb pnz mr nem fog kelleni). Mr csak fel kell menned feljrn s remlned, hogy elegend a csapatod. Sok szerencst!



Inferno kampny: 2. Az gret

Clok:
- Szerezd meg a Griff Szvt (Heart of the Griffin)
- Agraelnek letben kell maradnia
Tovbbvihet:
- Agrael (max szint: 18)
Kezd bnuszok:
- 2000 arany
- 8 Succubus
- Fantom erk (Phantom Forces) - varzslat
Trkp: inferno2

Vgigjtszs:
n a 8 Succubust vlasztottam, de msok szerint a varzslat is igen hasznos.

Ez egy jabb verseny az idvel, de most legalbb senki sincs a nyomodban. Nyugodtan megnzheted a Mgusok kunyhit (Hut of the Magi),
br csak azt mutatjk meg, merre jr az ellenfeled. Csak egy irnyba tudsz haladni: egy hossz ton, sok kanyarral.

Vedd fl az eltted lv aranyat s vedd meg az Impeket az Impmhelybl (Imp Crucible). Menj szak fel. A Feldertket (Scout) nem tudod kikerlni, gyhogy le kell gyznd ket. Ezutn a Ksrteteket (Spectre) is ld meg, hogy felvedd az aranyat s tanulj egy varzslatot. szakra Pokolkutyk (Hell hound) llnak, k csatlakozni fognak s mg vehetsz is prat az vlt lakbl (Howling Kennels). Menj tovbb szaknyugatra az Obszidin gargoylk mellet a ldhoz - amit egybknt Orgyilkos (Assassin) riznek.

A kvetkez kanyarnl egy Dmoni kaszrnyt (Inferno Military Post) tallsz, ahol Succubusokat s Veremlakkat (Pit fiend) vehetsz. Az oltrnl a Jgcsapst (Ice Bolt) lehet megtanulni. A Lichekkel ne foglalkozz, hanem a Minotaurusz grdistkat (Minoutaur guard) ld meg, akik az aranyat rzik. Vedd fl, majd menj tovbb az ton. Tanuld meg egy varzslatot s menj be az istllba. A kvetkez ldnl bellnak hozzd az Orgyilkosok, aztn a Szarvas felvigyzk (Horned overseer) is. A Dmontoronnyal (Demon Tower) ne trdj, hanem menj a msik Dmoni kaszrnyba. Ha nincs elg hely a seregedben, dobd ki az Orgyilkosokat. Kvesd az utat, ahogy szak fel fordul, s ne felejtsd el megnzni a Planetriumot (Star Axis).

Vgl kijutsz a sivatagba. ld meg a Glemeket s szak fel menj a Magaslati erdhz (Hill Forthoz), amit dzsinnek riznek. Fejleszd a csapataidat s menj tovbb szakra. Gyzd le a Mlysgi hidrkat s menj tovbb a memlk fel.

A lovagseregeket knnyen meg lehet lni, de Veyer, a dmonr, akivel ezek utn rgtn meg kell harcolnod, mr egy kicsit kemnyebb. De mg ha ellene el is veszted a csatt, akkor is megcsinlod a kldetst.



Inferno kampny: 3. A hdts

Clok:
- Kelj t a hatron!
- Foglald el az sszes elf vrost
- Gyzd le Gilraent
- Agraelnek letben kell maradnia
Msodlagos clok:
- Semmistsd meg a druida mgia forrst
Tovbbvihet:
- Agrael (max szint: 24)
Kezd bnuszok:
- 2 Veremlak (Pit fiend)
- 43 Szarvas felvigyz (Horned overseer)
- 4 Rmparipa (Nightmare)
Trkp: inferno3

Vgigjtszs:
A Veremlakk jnak tnnek, de az egyiket valsznleg rgtn elveszted a Gilraen elleni harcban. A Szarvas felvigyzk valsznleg az egsz kldetst tllik, de a lasssguk miatt nem tl jk. n vgl a Rmparipkat vlasztottam, br egyet kzlk hamar elvesztettem.

Fontos! Ez a kldets sokaknak gondot okoz, fleg Hsies (Heroic) szinten igen nagy kihvs. Ebben az esetben tltsd le az 1.1-es patch-et, ami Gilraent valamennyivel gyengbbre veszi s egy scriptet is rendbe tesz. A kldetst jra kell kezdeni, miutn felraktad a patch-et!
Az idzts nagyon fontos ebben a kldetsben, s a legtbben jra is kezdik a plyt legalbb egyszer. Nem kell rohanni, mert ha az els vrat megtmadod mr az els hten, az csak nehezebb teszi a dolgokat. Elszr is vedd meg az Impeket a vradban s a hzban a vr mellett. Fejlesztheted az Inferno vradat, de sokan inkbb a Sylvan seregeket vlasztjk, n is ezt tettem.

Kicsit dlebbre Szarvas dmonokat (Horned demon) tudsz venni. A keletre lv aranykupacot se hagyd ki, mert minden anyagi forrsra szksged lesz. Menj vissza az tra s harcolj meg Gilraennel, aki egy helyrsgben vr rd. Nem tl nehz csata, de vigyznod kell, hogy ne veszts sok egysget. A Succubusokra s a bnusz lnyekre vigyzz nagyon (Veremlakk vagy Rmparipk), mivel a kvetkez kt htben k fogjk sereged magjt alkotni. A csatatr bal oldalra lltsd fel a sereged, gy hogy az els sorban az alacsonyabb szint lnyek lljanak, htul pedig a magasabb szintek. Hasznld a Kapunyitst (Gating) s a Fantom erk - Phantom forces varzslatot, hogy blokdot llts az ellensges csapatok el, s gy hasznld az idzett lnyeket, hogy az ellenfelek rjuk ssenek vissza.

Kvesd az utat dlkelet fel s ld meg a lnyeket, akik az utat blokkoljk. De azrt vatosan vlogasd meg az ellenfeleket, mert nem szabad nhny Impnl tbbet vesztened. llj meg minden nyersanyagnl s vedd fl ket, mert kelleni fognak az ptkezshez. A bnyk dnt fontossgak s szerencsre nem rzik ket tl ersen. A kamert mindig forgasd krbe, mert nhny nyersanyagkupac elgg el van rejtve a fk kz. Hamarosan megltsz egy Sylvan vrat az t mellett, de ne foglald el azonnal, mert beindt egy esemnylncolatot, ami minden hten sylvan lnyekkel pakolja tele a plyt. J idztssel (kb. a msodik ht els napja) mg a msodik Sylvan vrhoz is eljuthatsz, mieltt az ersts megrkezik az ellenflhez. Egyelre folytasd az utat a vrtl jobbra s tovbbra is foglald el a bnykat s vedd fl a nyersanyagokat. Logisztika kpzettsggel s megfelel tervezssel el kell tudnod foglalni egy aranybnyt s visszarni a vrhoz a ht vge eltt. A vrat vd csapatok knnyen elesnek.

Kezdd el fejleszteni a Sylvan vrat, a mgiatornyokra s lnyeket ad hzakra koncentrlva. Kocsmra is szksg lesz, hogy egy msodik hssel csapatokat vihess Agraelnek. A lnyek felfejlesztst (upgrade) hagyd ksbbre. Agraelnek el kell hagynia a vrat (taln nem is fog ide visszatrni) s flfel kell indulnia a bal oldali ton. A fnixek a bal oldalon nagyon ersek. A kristlyt rz mgusok is, de meg kell prblnod minimlis vesztesggel legyzni ket. Haladj flfel a Coliseum irnyba, tovbbra is szedj ssze minden nyersanyagot, majd fordulj balra. A Fldelementlok elleni csata taln a legnehezebb az egsz plyn: mindig visszatmadnak s nehezebben hullnak el, mint az idzett lnyeid.

Ettl a ponttl tbbflekppen alakulhatnak az esemnyek az ellenfl hseitl fggen. Az els hs nem messze az szakkeleten lv vrtl fog vrni rd. Ha elred vron kvl, mindenkpp tkzz meg vele. Ha nem, akkor menj a vrhoz s azt foglald el. Fordulj vissza s prbld meg keresztezni az sszes sylvan hs tjt. Knnyebben meg tudod vdeni a vraidat, ha az utakat te uralod. Ha ezt sikerlt megcsinlni, toborozz csapatot. Ha mg nem vettl egy msodik hst, akkor itt az ideje, hogy megtedd (egy Sylvan hs a legjobb, de ha nincs, akkor maradj az Infernonl). Minden csapatot vigyen el a dli vrbl Agraelnek, de t kzben lpj vele egy szintet s vedd fel a logisztikt vagy a diplomcit.

Innentl kezdve Agraellel az utakat figyeld, hogy jn-e mg ellensges hs. Ne felejtsd el idnknt elmenteni a jtkot, nehogy meglepets rjen! ptsd a vrakat. Ha kevs a nyersanyag kt vr fejlesztsre, akkor inkbb az utbbit ptsd, mert kzelebb van a csatk sznhelyeihez. A kzelben tallsz mg nhny bnyt: foglald el ket, hogy a vgs csathoz alapot biztosthass. Egy hsd legyen mindig kzel a dli vrhoz, arra az eshetsgre, ha Gilraen s bartai visszatrnnek. Ha szakon minden bnyt elfoglaltl, hozz erstst Agraelnek (akinek mostanra mr nem nagyon vannak inferno lnyei) s folytasd vele az utat. Gilraent prbld meg minl hamarabb elkapni; az egyetlen ellenfl, aki komoly krokat okozhat. Amikor az utols vr fel indulsz, akkor a dli vr fel megy, ahol egy kisebb hs vrja j sereggel. Egy vr elvesztse nem a vilg vge, vissza tudod foglalni. Csak vidd a csapatokat tovbbra is Agraelnek s indulj el vele Gilraen fel.

Ha Nehz (Hard) vagy Hsies (Heroic) szinten jtszol, akkor a feladat jval nehezebb lesz. Nhnyszor meg kell tmadnod Gilraent kisebb hskkel, hogy legyengtsd, s arra knyszertsd, hogy valamelyik vrban tmadjon meg, mikor Agrael mr kszen ll. Brhogy alakul is, arra vigyzz, hogy ne szorulj be egy sarokba egy mrges Gilraennel a nyomodban.



Inferno kampny: 4. A haj

Clok:
- Foglald el Erewelt
- Agraelnek letben kell maradnia
Msodlagos clok:
- Foglald el Ur-Nebyrziast!
- Teljestsd a srknyok kldetst
Tovbbvihet:
- Agrael (max szint: 30)
Kezd bnuszok:
- 10 Druida (Druid)
- 40 fa
- 6000 arany
Trkp: inferno4

Vgigjtszs:
rdemes a 10 druidt vlasztani. Ez a vgigjtszs egy alternatv verzit kvet, ahol az extra csapatok igen jl jnnek.

Vedd fl a fakupacot s menj be a Tndrnp kertje (Garden of the Wee Folk). Innen elmletileg szak fel kellene menned az ton, de n jobbnak talltam keletre menni a kton. t kzben foglalj el minden bnyt s vegyl fel minden kincset s nyersanyagot - az els csapat jsz be fog llni hozzd. A msodik napon van egy bejtszs, ami egy igen kellemetlen meglepetst tartogat: a Sylvan csapatok elhagynak tged s szp lassan elveszted ket. Ha az aranybnyt rz Unikornisok tl ersek, akkor mg ne tkzz meg velk. A kbnytl dlre ll jszok szintn belltak hozzm.

Folytasd az utat a Hallin nev Sylvan vrosig, ami jelenleg a zld jtkos. Menj be a mellette lev Mgusok kunyhja (Hut of the Magi), ami megmutat kt lejrt a fld al s egy inferno vrat. Foglald el Hallint s menj is be. Sajnos kocsmt nem lehet pteni, gy most mg nem tudsz hst venni. Kezdd el fejleszteni a vrat, de ne klts r tl sok nyersanyagot, mert az inferno vrhoz is kelleni fognak. Az aranyat ad pleteket ptsd s a Vadszkunyhkat (Hunters Cabin) minl elbb (erre ksbb mg visszatrek). Vegyl Gygytstrat (First Aid Tent), mert a Sylvan vrakban olcs. Menj tovbb kelet fel az sszes bnyt elfoglalva, amg az t szak fel fordul s egy csapat si treant (Ancient Treant) rzi. Kerldd el ket: egyenesen kelet fel tarts, keresztl az erdn a lejrhoz. Menj le a fld al.

Ha lertl, szaknyugat fel indulj. Ahol elgazik az t, vlaszd azt, amelyik Ur-Nebyrziasba megy. tkzben a bnykat foglald el. Foglald el a vrat is, ezzel teljested a msodlagos kldetst. Ebben a vrban van kocsma, ahol vehetsz hsket. Ha tudsz, egy Sylvant (minden hten nzz be, ha nincs) s egy infernot vegyl. A maradk Sylvan csapataidat add oda az j hsnek s t kldd vissza Hallinba, ahol elkezdheti felfedezni a terletet. Agraellel foglald el a vlt lakat (Howling Kennels) s a Dmoni kaszrnya (Inferno Military Post) - (a msodik inferno hsd legjobb dolga lesz, hogy hetente kiveszi ezekbl a csapatokat). Ha nem tudtl rgtn Sylvan hst venni, akkor ltesd be a sylvan csapatokat a vrba, mert ha nincsenek Agrael seregben, akkor nem fogynak. Amint Agraelnek van egy kis inferno csapata, foglald el a dl fel lv frszmalmot s kristlybarlangot. Aztn elindulhatsz az alagutakat felfedezni. Ha van Vrosi Portlod (Town Portal), akkor nyugodtan mszklhatsz. Ha nincs, akkor maradj kzel a vrhoz, mert egy zld hs fog rkezni.

Ha leszmoltl vele (vagy elfutott), Agraellel indulj el az szakra vezet ton, majd a Lidrceket (Wight) legyzve fordulj ott nyugatra. Elbb-utbb ki kell szrnod egy nagy csapat Szellemsrknyt (Spectral dragon). Kzeltsd meg, de NE sd meg ket! Egy bejtszs kvetkezik rnysrknyokkal (Shadow dragonok) (!) s kapsz egy feladatot: 100 elf jszt (Vadsz/Mester Vadsz - Hunter/Master hunter) kell hoznod a srknynak (ezrt volt fontos hamar felpteni a Vadszkunyhkat a sylvan vrban). Ezt a kldetst minl hamarabb teljestsd, habr igazbl nem lesz r szksged a vgs csata eltt. Agraeltl mg mindig naponta elprtolnak az elf seregek, gyhogy egy msik hst hasznlj a feladatra (az elfeket add t Agraelnek a srkny eltt, hogy teljesthesse a kldetst).

Most mr van id felfedezni a teljes fld alatti terletet. Tallhatsz pr rdekes dolgot, kincset s egy lpcst dlnyugaton - elvileg itt kellett volna lejnnd a fld al. Kt lpcs van szakon: a tvolabbi (keletre) Sylvan fldre vezet, de inkbb a msikon menj fl elszr. Tallni fogsz si treanteket s sok TP/aranyat. Menj vissza Ur- Nebyrziasba s vegyl akkora csapatot, amekkort csak tudsz. Most mehetsz a msik lpcs fel (egy helyrsg mellett van).

Most mr Sylvan terleten vagy, de kit rdekel?! Egyenesen szakkelet fel menj s foglald el a Giladan nev vrat. A kzelben mszkl egy ers zld hs, t meg kell lnd. Ezutn elkezdheted felfedezni a krnyket. Van j pr bnya s jsz-hz, ami jl jn a 100 jsz gyjtshez. Agraelt is tudod fejleszteni, ne hagyj ki semmit. A kk s zld stor is ott van. Giladantl valamivel dlnyugatabbra Mester vadszok riznek nhny Frdgt (Arch Devil), akik csatlakoznnak hozzd, ha az jszok nem lennnek az tban. Mg nyugatabbra van egy szintlp fa. Giladantl szaknyugatra a zld jtkos egy ers helyrsgt tallsz. Ha ksz vagy a srkny kldetsvel, nem kell erre jnnd. Ettl fggetlenl j kis csata sok TP-vel (n nehezen rtem el a maximum szintet ezen a plyn), de most mg ne trdj vele. A plya msik oldaln, nyugaton, egy msik Sylvan vrat tallsz, Aglant. Ezt is foglald el.

Amikor felfedezted az erdket, csinld meg a srkny kldetst, ha mg nem tetted meg. Akr meg is tmadhatod a Szellemsrknyokat, de n nem javasolnm, mert akkor a msodlagos feladatot nem tudod teljesteni (ez azt jelenti, hogy t kell menned azon a helyrsgen szakon, majd egy mg ersebben is, hogy Erewelbe juss, s kihagysz nhny fontos dolgot) A srknyok eltnnek, ha megcsinltad a kldetst, s tovbb mehetsz az ton. Egy stt svny vezet tovbb egy Arnhoz s kt Marletto Toronyhoz. Ltogasd meg ket, aztn menj tovbb szakkelet fel. Menj el a lpcsk s a Stt Lidrcek (Wraith) mellett, s tallni fogsz mg egy Marletto Tornyot. Aztn menj vissza s fl a lpcsn.

Indulj nyugatra s menj be a Meneklttborba (Refugee Camp). Mg nyugatabbra Succubus rnk (Succubus mistress) fognak bellni hozzd s egy Arnt is tallsz. Menj vissza a Meneklttbor fel s indulj keletre, ahol meg Cerberusok llnak majd be a seregedbe. Kvesd az utat. A bnykkal mr nem kell foglalkoznod, mert mr majdnem vge a kldetsnek. Ha mg nem rted el a maximum szintet, akkor Erewelt elhagyva (ez esetben mg ne sd meg) tallsz pr ellenfelet. Tvol, keleten a msodik helyrsgen tjutva j adag TP-t gyjthetsz. A zld kaput is megtallod, de csak egy lda van mgtte. Arra nem jttem r, hogy a kk kulcs hova kell...

A vgs tkzet (Erewel ostroma) elg nehz. Kezdd azzal, hogy lnyeket idzel, s akkor sikerlnie kell. Vgl megkapod a jutalmad: a hajt, mellyel a kvetkez plyra hajzhatsz.



Inferno kampny: 5. Agrael dntse

Clok:
- Talld meg Tierut
- Agraelnek letben kell maradnia
Tovbbvihet:
- Ez az utols kldets
Kezd bnuszok:
- 4 Succubus rn (Succubus Mistress)
- 12 Pokolkutya (Hell Hound)
- Tengeri Elfek Szextnsa (Sextant of the Sea Elves)
Trkp: inferno5

Vgigjtszs:
A felknlt dolgok kzl brmelyiket vlaszthatjuk. A szextns hasznos lehet, mert sokat kell hajzni. De csapatot meg csak keveset tudsz majd szerezni (kivve, ha heteket akarsz a hzak mellett tlteni csapatra vrakozva), gyhogy mindegyik j vlaszts lehet. n a Succubusokat vlasztottam, mert a jtkstlusomba jl illenek.

Ezen a plyn nincs msik jtkos, csak semleges csapatok, gy annyi ideig jtszod, ameddig jlesik. Egy kis figyelmeztets azrt, hogy a plya vgn egy nagy csapat Smaragdsrknnyal (Emerald Dragon) kell megkzdened, s ez a csapat az id mlsval csak egyre nagyobb lesz - egyre nehezebb lesz legyzni ket. A misztikus kd valjban csak a szoksos "fog of war". Viszont ez nem tnik el, ha a kzelbe rsz hajval s bele sem tudsz hajzni: csak szrazfldrl tntethet el.

Elsknt az szakra lv szigetre menj a Vrsfa obszervatriumba (Redwood Observatory), hogy nmi kdtl megtiszttsd a plyt. A Mgusok kunyhjban (Hut of the Magi) is ezt tudod megtenni, majd szllj vissza a hajra. A keletre lv szigeten ld meg az jszokat s menj be itt is a Vrsfa obszervatriumba. A plyn sok lda van, amibl j adag TP-t szerezhetsz, de fontos, hogy aranyat gyjts bellk, mert szksg lesz r. A lejrn menj le a fld al.

Indulj szak fel, menj el a Stt Lovasok (Dark raider) mellett. A keresztezdsnl is folytasd az utat szaknak. Az t aztn visszafordul dl fel, a vgn pedig egy feljr van. Fnn vegyl csapatot az vlt lakbl (Howling Kennels) s a Dmoni kaszrnya (Inferno Military Post). Ezen kvl egy csapat cerberus is bell hozzd. Menj vissza a fld al s kvesd az utat vissza a keresztezdshez s fordulj a nyugatra vezet irnyba. A folyos vgn jabb feljr van. Fenn menj be a Mgusok kunyhjba a sziget szaki feln. A kiktben pts egy hajt, szllj be.

Hajzz a dlnyugatra lv sziget partjra (rgtn megltsz egy csapat treant-et, akik Veremlakkat (Pit fiend) riznek). A Veremlakk bellnak hozzd. Hajzz a vulkni szigetre, ahol a hzak vannak s vegyl mg csapatot. Ezutn indulj vissza nyugatra, ahol mg van egy sziget, amit nem nztl meg: ezen van egy Magaslati erd (Hill Fort). Legyen nlad elg arany, hogy felfejleszthesd a csapataidat. Keleten lthatsz egy szigetet, amin van egy lejr: hajzz oda (ha forgatod a kamert, t kzben lthatod Tierut, amint a kzps szigeten ll).

Jrd be a szigetet, kezdd a dli irnnyal. Meg fogsz akadni nhny Smaragdsrknyban. Legyzheted ket, de ellenk nehz vigyzni, hogy ne veszts csapatot s a jutalom sem igazn ri meg. A sziget msik oldaln megtanulhatod a Shalassa brkja (Vessel of Shalassa) varzslatot, ami megknnyti a dolgod a tovbbiakban. A Trkpsz (Cartographer) is ltogasd meg, 4000 aranyrt tid lesz a tenger trkpe, nem lesz tbb kd. Menj vissza a sziget szaki felre s menj le a fld al. Az istllba menj be s indulj szak fel, majd tarts keletre a Stt Lovasok fel. Ott tallsz egy kis aranyat s Cerberusok llnak be a seregedbe. Menj vissza, amerrl jttl s kvesd az szaki utat. Ahol elgazik, ott fordulj nyugatra, ahol mg szerezhetsz kincset. Aztn megint vissza az eredeti tra, kelet fel a feljrhoz.

Fedezd fel a szigetet. Tovbbi Cerberusok s Succubusok fognak bellni hozzd s lesz egy Zsoldostbor (Mercenary Camp) is. Ha ksz vagy, a dli lejrn menj le. Kvesd az utat szak fel (Veremurak (Pit lord) llnak be). Az t nyugatra fordul s egy jabb feljrban vgzdik. Menj fl s jrd be a szigetet (lesz ott egy Arna). A sziget dli rszn egy Vrsfa obszervatrium van, nzz be. Vgl menj t a trkapun. Ott is menj be a Vrsfa obszervatriumba. Ellophatod a nyersanyagokat a treant-ek melll harc nlkl is, de minek? Inkbb ld meg ket. Aztn menj le a fld al s az elgazsig kvesd az utat. Kelet fel menj, a hidrk utn kincset tallsz. Aztn mehetsz nyugatra a feljrhoz.

pts vagy idzz egy hajt s hajzz t a tled keletre lv szigetre, ahol mg lesznek Veremurak, akik bellnak. A Mgusok kunyhjba menj be. Mr csak kt sziget maradt, ahol nem jrtl: ahol Tieru ll s egy msik, ahov most fogsz menni. A hrom kzps sziget kzl a legkeletebbire hajzz. Itt nincs semmi klns, menj le a lejrn. szak fel menj s eljutsz Tieru szigetre. Ott dli irnyba menj, s gyzd le a sok Smaragdsrknyt. Ezutn mr csak t kell menned a hdon s lthatod is a meglep befejezst.

 
F.E.A.R.
Lezrt szavazsok
 
Egyb
 
Mindrk Griff!!
 
A pontos id
 
Itt egy naptr hogy tudjtok hanyadika van.
2025. Mjus
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Beszljnk!
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
www.heroes5mightandmagic.gportal.hu
 
Httrzene
 

Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros